Sayfalar

6 Haziran 2013 Perşembe

Erkek İç Giyim Markaları

Erkek İç Giyim Markaları

   Markalaşma, öylesine ciddi bir güç olarak tanımlanmaktadır ki, hangi ürün grubu için ya da hangi oluşum adına bu konuyu ele alacak olursak olalım; mutlaka ciddi bir güç karşımıza çıkacaktır. Söylediğimiz gibi, her konu için markalaşmaya öyle ya da böyle, büyük çaplı ya da kendi arasında bir hacmi olan örnekler verme şansımız vardır. Fakat bu konunun en iyi ayırt edilmesi şüphesiz ki ürün grupları ile doğrudan doğruya alakalı bir yapıya sahiptir. Yani tüm markalar belirli bir kategoriye yönelik ürün ortaya çıkartır, tanıtır, pazarlar ve satışını gerçekleştirir öyle değil mi? Örneğin genelden özele doğru bu marka derinliğine inecek olursak eğer, bahsetmiş olduğumuz potansiyeli daha net bir şekilde gösterme imkânı da oluşacaktır. Giyim markaları bilindiği gibi çok geniş alanlara yayılır ve her insan tarafından ilgi görülür. Fakat bu giyim sektörünün oluşumunda arka plan olarak çalışan bir takım olgular da vardır. Örneğin bu giyim oluşumu iç giyim olarak özelleştirebiliriz. Bu özelleştirme sonucunda da işlemler bitmez. Çünkü bu markalaşmalarda zaman zaman sadece erkeklere ya da bayanlara özel bir ürün gamının olduğunu çok sık bir biçimde görmekteyiz. İşte yaptığımız bu filtreleme işleminin sonucunda karşımıza çıkan erkek iç giyim markaları oldukça derinlemesine bir örnek olarak dikkatleri üzerine çekmeyi başarmaktadır.

   Zaten sonuç olarak erkek iç giyim markaları bünyesine ait çok yoğun bir etki alanı bulunmuyor olsa da, oranlama yaptığımız zaman gerçekten de ciddi bir potansiyelin bulunduğunu söylemek mümkündür. Hani şöyle amiyane bir tabirle bayanların erkeklere oranla gerek iç giyim konusunda gerek de normal giyim konusunda çok daha kararlı bir yaklaşımı olduğuna dair söylem vardır ya bunun üzerinden örnek verilebilir. Zaten erkek iç giyim markaları ve bunların ürün potansiyelini irdelemek de gerekli etkiyi gözler önüne serecektir. Çünkü tam da bu bahsetmiş olduğumuz alanda ilginin az olması aslında kullanımın değil de ürün çeşitliliğinin az olmasından kaynaklanan bir yanılgı olarak dahi ifade edilebilir. Çünkü bilindiği gibi erkeklerde en az bayanlar kadar giyimine görünümüne önem vererek erkek iç giyim markaları ürünlerine çok ilgili bir şekilde yaklaşım göstermektedir.