Erkek İç Giyim Markaları
Markalaşma,
öylesine ciddi bir güç olarak tanımlanmaktadır ki, hangi ürün grubu için ya da
hangi oluşum adına bu konuyu ele alacak olursak olalım; mutlaka ciddi bir güç
karşımıza çıkacaktır. Söylediğimiz gibi, her konu için markalaşmaya öyle ya da
böyle, büyük çaplı ya da kendi arasında bir hacmi olan örnekler verme şansımız
vardır. Fakat bu konunun en iyi ayırt edilmesi şüphesiz ki ürün grupları ile
doğrudan doğruya alakalı bir yapıya sahiptir. Yani tüm markalar belirli bir
kategoriye yönelik ürün ortaya çıkartır, tanıtır, pazarlar ve satışını
gerçekleştirir öyle değil mi? Örneğin genelden özele doğru bu marka derinliğine
inecek olursak eğer, bahsetmiş olduğumuz potansiyeli daha net bir şekilde
gösterme imkânı da oluşacaktır. Giyim markaları bilindiği gibi çok geniş
alanlara yayılır ve her insan tarafından ilgi görülür. Fakat bu giyim
sektörünün oluşumunda arka plan olarak çalışan bir takım olgular da vardır.
Örneğin bu giyim oluşumu iç giyim olarak özelleştirebiliriz. Bu özelleştirme
sonucunda da işlemler bitmez. Çünkü bu markalaşmalarda zaman zaman sadece
erkeklere ya da bayanlara özel bir ürün gamının olduğunu çok sık bir biçimde
görmekteyiz. İşte yaptığımız bu filtreleme işleminin sonucunda karşımıza çıkan
erkek iç giyim markaları oldukça derinlemesine bir örnek olarak dikkatleri
üzerine çekmeyi başarmaktadır.
Zaten sonuç olarak erkek iç giyim markaları bünyesine ait
çok yoğun bir etki alanı bulunmuyor olsa da, oranlama yaptığımız zaman
gerçekten de ciddi bir potansiyelin bulunduğunu söylemek mümkündür. Hani şöyle
amiyane bir tabirle bayanların erkeklere oranla gerek iç giyim konusunda gerek
de normal giyim konusunda çok daha kararlı bir yaklaşımı olduğuna dair söylem
vardır ya bunun üzerinden örnek verilebilir. Zaten erkek iç giyim markaları ve
bunların ürün potansiyelini irdelemek de gerekli etkiyi gözler önüne
serecektir. Çünkü tam da bu bahsetmiş olduğumuz alanda ilginin az olması
aslında kullanımın değil de ürün çeşitliliğinin az olmasından kaynaklanan bir
yanılgı olarak dahi ifade edilebilir. Çünkü bilindiği gibi erkeklerde en az
bayanlar kadar giyimine görünümüne önem vererek erkek iç giyim markaları
ürünlerine çok ilgili bir şekilde yaklaşım göstermektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder