Günümüzde giyim sektörünün kıvrak hamleleri ve insanların sürekli değişiklik gösteren zevkleriyle birlikte en fazla değişim gösteren olgu olarak moda akımı gösterilmektedir. Yoğun şekilde tanıtımı yapılıp herkesin beğenisini kazanan bir takım ürün modelleri, bir de bakıyoruz ki birden gözden düşüyor ve yeni seçenekler ortaya çıkıyor. Markaların ürünlerini daha yoğun ilgiyle satmak için kullandıkları taktik olarak da nitelendirilen bu durum, insanların; özellikle de bayanların zaaflarıyla beraber güçleniyor. Eski moda denilen kavram sürekli yinelenen bir yapıya bürünüyor. Esasında bu gelişim sürecini takip edebilmek oldukça güçtür. Çünkü yeni moda olarak tabir edilen ürün grupları birden eski moda olarak anılabilmektedir. Hal böyle olunca da eski moda yeni moda ayrımına fazla takılmadan, toplumun da benimsediği en uygun ürünleri tercih etmekte yarar vardır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder